+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Wednesday, May 28, 2008

Tuan Guru Nik Aziz berangkat menunaikan umrah pagi tadi

Harakahdaily

Intan Abdullah

Tue | May 27, 08 | 11:45:30 am MYT

KUALA LUMPUR, 27 Mei (Hrkh) - Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat beserta rombongan telah berangkat ke tanah suci Mekah bagi menunaikan ibadah umrah pagi tadi.

ImageTurut serta bersama beliau, isteri, Tuan Sabariah Tuan Ishak, bersama lima ahli keluarga lain yang terdiri daripada anak-anak dan menantu beliau.

Beliau yang juga merupakan Menteri Besar Kelantan itu dijangka akan berada di Mekah selama dua minggu.

Ustaz Nik Aziz ketika ditemui di bilik rehat VIP Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) semasa penerbangan beliau daripada Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Pengkalan Chepa berhenti pada jam 8.50 malam sebelum meneruskan perjalanan ke destinasi berikutnya pada jam 3 pagi.

Dalam pertemuan ringkas bersama ahli parlimen Rantau Panjang, Ustazah Siti Zailah Mohd Yusof dan Senator Mumtaz mat Nawi, beliau sedang berehat bersama keluarga melahirkan rasa syukur beliau kerana berkesempatan menunaikan ibadah umrah bersama keluarga.

ImageSungguhpun begitu, Ustaz Nik Aziz masih sempat bertanyakan mengenai perkembangan semasa yang berlaku di dalam perbahasan dewan rakyat dan dewan negara kepada kedua-dua ahli parlimen tersebut.

Siti Zailah dan Senator Mumtaz, beserta rakyat Kelantan keseluruhannya mendoakan kesihatan Tuan Guru, agar beliau dapat menyempurnakan ibadah umrah serta kembali bertugas dengan sebaiknya.

Sepanjang pemergian beliau selama dua minggu, jawatan MB Kelantan dipangku oleh Dato' Husam Musa kerana TMB Kelantan, Dato' Ahmad Yaakob sedang menjalani rawatan di hospital Kota Bharu. - mr

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |