+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Wednesday, July 30, 2008

Peguam Saiful Enggan Jawab Soalan Wartawan

Suara Keadilan

KUALA LUMPUR, 30 JULAI (SK)- Peguam Kepada Saiful Bukhari, Zamri Idrus gagal menjawab hampis kesemua soalan yang dikemukan oleh wartawan yang hadir dalam sidang media yang diadakah beliau di sebuah hotel lima bintang di sini.

Kebanyakan jawapan yang diberikan hanyalah, “I dont want to answer that question, let police do their investigations” (saya tidak mahu menjawab biar polis jalankan siasatan).

Peguam berkenaan juga berkata Saiful berada dalam keadaan selamat dalam perlindungan polis, namun beliau enggan memberi sebarang jawapan samada Saiful diugut atau diancam oleh pihak-pihak tertentu, apabila ditanya mengenai keselamatan Saiful.

Wartawan yang hadir ke sidang media berkenaan kelihatan hampa dan kecewa dengan sidang akhbar yang dibuat kali kedua ini.

Sebelum ini, Peguam berkenaan telah mengadakan sidang akhbar yang pertama di Hotel Seri Pacific yang bersebelahan dengan Ibu Pejabat Umno.

Sidang akhbar berkenaan telah dihadiri oleh bapa saudara Saiful yang hanya mahu dikenali sebagai Uncle Pet dan dalam sidang akhbar hari ini pula, kelibat Uncle Pet tidak pula kelihatan.

SI

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |