+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Sunday, August 24, 2008

Galeri gambar kempen pilihan raya Permatang Pauh pada 23 Ogos

Mstar Online

23-08-2008 02:27:31 PM

Undi Pos Bermula



Beberapa anggota polis menunggu giliran untuk mengundi pos bagi pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh di Ibu Pejabat Polis Daerah Seberang Perai Tengah di Bandar Perda di sini, hari ini. Seramai 490 pegawai dan anggota polis mengundi pada pilihan raya itu. Foto BERNAMA



Anggota polis mengundi pos bagi pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh di Ibu Pejabat Polis Daerah Seberang Perai Tengah di Bandar Perda, hari ini.



TUNAI KEWAJIPAN ... Anggota polis Lans Kop Zarina Ismail (kanan) memasukkan undi pos sambil diperhatikan rakannya Lans Kop Siti Zarifah Idaris pada hari mengundi pos bagi pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh di Ibu Pejabat Polis Daerah Seberang Perai Tengah di Bandar Perda hari ini.



PERSIAPAN TERAKHIR... Petugas Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mula sibuk membuat persiapan bagi menghadapi pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh yang hanya tinggal tiga hari lagi iaitu pada Selasa depan. Kelihatan dua petugas SPR memasang kain rentang di pusat penjumlahan rasmi undi di Institut Perguruan Tuanku Bainun.



Menjelangnya pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh pelbagai bendera parti dan kain rentang dipasang di sekitar kawasan Permatang Pauh di sini, hari ini bagi meraih undi pada pilihan raya itu Selasa depan.



Calon KRP, Datuk Seri anwar Ibrahim berbual bersama penduduk di Kampung Semambu, Permatang Pauh.



TURUN PADANG: Anwar turut sama membantu memasak lauk sempena kenduri perkahwinan yang diadakan di Kampung Semambu, Permatang Pauh.



Anwar berbual bersama penduduk kampung di kenduri kahwin yang dihadirinya.



Calon Barisan Nasional (BN) Datuk Arif Shah Omar Shah bersalaman dengan Ketua Umno Bahagian Gua Musang Tengku Razaleigh ketika hadir di Bilik Gerakan Seberang Jaya.



Arif Shah berbincang sesuatu dengan Tengku Razaleigh mengenai persiapan jentera BN menjelang pilihan raya pada Selasa depan.


0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |