+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Tuesday, November 18, 2008

Dua lelaki gagal letup ATM guna tong gas

Seorang anggota polis membawa tong gas yang dipercayai mahu digunakan untuk meletupkan mesin ATM di Ipoh semalam.


IPOH – Dua lelaki yang dipercayai cuba meletupkan sebuah mesin ATM sebuah bank di Jalan Raja Permaisuri Bainun di sini awal pagi semalam gagal apabila loceng keselamatan di premis itu berbunyi.

Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Azisman Alias berkata, kedua-dua suspek itu yang mulanya berjaya membuka pintu bilik premis yang berkunci kemudian membawa tong gas, pemetik api dan alat pemotong kemudian menyemburkan pewarna ke arah kamera litar tertutup (CCTV) bagi mengelak mereka dikesan.

“Bagaimanapun, ketika mereka ‘membuat kerja’ dalam premis itu, tiba-tiba loceng kecemasan berbunyi menyebabkan mereka panik dan melarikan diri dengan menaiki sebuah kereta,” katanya ketika dihubungi semalam.

Azisman berkata, kejadian tersebut disedari seorang pegawai bank berkenaan ketika membuat pemeriksaan di premis itu pada pukul 9 pagi dan mendapati ada kesan umpilan serta tabung gas yang telah ditinggalkan oleh suspek.

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |