+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Thursday, March 26, 2009

10 ribu gangster akan dilepaskan ke Bukit Gantang ?

ABO

..maklumat yang baru saya terima sebentar tadi, dari seorang hamba Allah, memaklumkan terdapat agenda "jahat" akan dilangsungkan sepanjang Pilihan Raya Kecil Bukit Gantang dan Bukit Selambau bermula dari hari penamaan calon hinggalah ke hari mengundi. Ia dikatakan sebuah "perancangan jahat" pihak atasan BN dengan sejumlah "gengster" yang ada kaitan dengan Pakida dikenali Angkatan Rakyat Insaf, untuk mencetuskan huru-hara sepanjang kempen pilihan raya di kedua-dua kawasan ini.

Sudah dua pertemuan diadakan. Satu di Klang dan yang terkini di Concord Hotel bagi membincangan agenda dan strategi busuk untuk memenangi dua bukit tersebut oleh BN.
Gengster yang dikatakan sejumlah hampir 10,000 orang ini akan "dilepaskan" dan "digerakkan" di dua kawasan pilihan raya ini kelak yang terdiri dari Melayu, India dan Cina. Apakah penggantungan permit akhbar suka ramai rakyat di negara ini ada kaitan dengan strategi jahat ini? Agar segala maklumat "jahat" berkenaan tidak dapat disebarkan kepada rakyat tegar yang masih bergantung maklumat kepada media cetak...
Bacaan penuh sila skrol kotak di bawah.

AKHBAR Harakah digantung selama tiga bulan tanpa sebarang alasan dan sebab. Sepucuk surat yang difakskan kepada Pejabat Harakah kira-kira jam 4.55 petang tadi hanya memaklumkan bahawa Harakah digantung selama tiga bulan berkuatkuasa serta-merta. Apakah agenda di sebalik penggantungan ini? Adakah ia ada kaitan dengan kebimbangan Najib Tun Razak yang terpaksa berdepan dengan pelbagai dakwaan tentang nasib peralihan kuasanya? Atau BN makin gelabah dengan Bukit Gantang dan Bukit Selambau yang bakal meranapkan impian Najib untuk menang di pihak BN?
Namun maklumat yang baru saya terima sebentar tadi, dari seorang hamba Allah, memaklumkan terdapat agenda "jahat" akan dilangsungkan sepanjang Pilihan Raya Kecil Bukit Gantang dan Bukit Selambau bermula dari hari penamaan calon hinggalah ke hari mengundi. Ia dikatakan sebuah "perancangan jahat" pihak atasan BN dengan sejumlah "gengster" yang ada kaitan dengan Pakida dikenali Angkatan Rakyat Insaf, untuk mencetuskan huru-hara sepanjang kempen pilihan raya di kedua-dua kawasan ini. Sudah dua pertemuan diadakan. Satu di Klang dan yang terkini di Concord Hotel bagi membincangan agenda dan strategi busuk untuk memenangi dua bukit tersebut oleh BN.

Gengster yang dikatakan sejumlah hampir 10,000 orang ini akan "dilepaskan" dan "digerakkan" di dua kawasan pilihan raya ini kelak yang terdiri dari Melayu, India dan Cina.Apakah penggantungan permit akhbar suka ramai rakyat di negara ini ada kaitan dengan strategi jahat ini? Agar segala maklumat "jahat" berkenaan tidak dapat disebarkan kepada rakyat tegar yang masih bergantung maklumat kepada media cetak. Saya akan cuba mendedahkan maklumat lanjut selepas ini. -Tarmizi Md Jam-

Gengster kaa...pengundi hantu ? Cakap biaq terang beb ! Kalau banyak tu..yang nak mai..adoii ! Wak no komen..nanti2 wak komen dan cari bahan foto buat bukti..! Tukang karut kat bawah ni apa hal pulak ? Ciri-ciri gangster yg makin terserlah..! Memang kurang akhlak punya worang !!

Kalau Nizar tu kena bunuh, hangpa pakat cari dia kat sini. Penghasut tahap longkang ! (reshedule posted)

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |