+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Saturday, April 4, 2009

Keramahan Pak Lah diingat Nik Aziz

Harakahdaily

Salmah Mat Husain
Sat | Apr 04, 09 | 10:45:24 am MYT

PENGKALAN CHEPA, 4 April (Hrkh) - Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat mempunyai pengalaman manis yang tidak dapat dilupakan bersama Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi ketika menerajui kerajaan.

Beliau berkata, Perdana Menteri sekarang lebih dikenali pada peringkat awalnya sebagai 'Mr Clean'.

"Beliau sempat menziarahi saya ketika dirawat di Institut Jantung Negara (IJN), hadir sama ketika itu Dato� Seri Najib Razak bersama isteri.

"Paling saya ingat kepada Perdana Menteri kerana sanggup memimpin tangan saya ketika menuruni anak tangga semasa menghadiri program bersama di Kelantan beberapa tahun lalu.

"Beliau berbuat demikian mungkin kerana menyedari saya tidak kuat terutama untuk menuruni tangga. Itu semua menjadi kenangan kepada saya sampai mati," katanya kepada pemberita selepas majlis penyampaian anugerah kepada pelajar cemerlang Kolej Teknologi Darulnaim (KTD), dekat sini baru-baru ini.

Ditanya mengenai pandangannya terhadap pengganti Abdullah, Menteri Besar Kelantan itu beliau Perdana Menteri dalam sesebuah negara seumpama ibu bapa dalam sebuah keluarga.

Katanya, perangai ibu bapa akan menjadi ikutan kepada anak-anak, begitu juga dalam sesebuah negara, rakyat akan mencontohi pemimpin.

Hadir sama pada majlis itu, Pengarah Eksekutif Kolej Teknologi Darulnaim, Dr Abdullah Sudin. - mks._

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |