+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Monday, March 31, 2008

Mahathir juga punca BN tewas -ZAM

Malaysiakini

Mar 31, 08 10:43pm

Tun Dr Mahathir Mohamad juga harus dipersalahkan atas kekalahan teruk BN, kata bekas menteri penerangan Datuk Seri Zainuddin Maidin.

Katanya, tiga penyebab utama yang dilakukan bekas perdana menteri itu sehingga BN hilang majoriti dua pertiga, lapor akhbar The Star hari ini.

Pertama, tambahnya, kenyataan Dr Mahathir yang menyebut beliau menyesal melantik Perdana Menteri sekarang dan Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkhidmat hanya untuk satu penggal.

Faktor ketiga, lapor akhbar itu lagi, serangan Dr Mahathir kepada menantu Abdullah dan naib ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin yang didakwanya berpengaruh besar dalam pentadbiran kerajaan.

Walaupun bekas ketuanya itu bukan satu-satunya faktor utama, malah banyak lagi faktor penyumbang ketewasan teruk BN tetapi peranan Dr Mahathir tidak disebut setakat ini, kata Zainuddin lagi.

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |