+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Tuesday, April 29, 2008

Koleksi video - Bapa Altantuya marah!!!

Video kedatangan bapa mendiang Altantuya ke Malaysia.
Setev Shaaribuu, membuat sidang media...tetapi tidak disiarkan oleh TV Malaysia.....
member tu marah sampai tepuk meja.....





Terjemahannya di bawah:

" Lu ingat tak dulu kita adakan sidang media? Dulu gua tanya ada satu stesen TV. Gua tanya "boleh tak lu siarkan kenyataan gua dalam TV lu?" Gua nak runding masa tu dengan stesen TV. Tak ada sekor pun yang sahut, "Ya, saya boleh siarkan!" Sebab tu lu orang Malaysia, tak siarkan kenyataan dan gambar gua. Sebab tu juga lu orang Malaysia tak paham kes Altantuya sampai hari ini. Perdana Menteri Mongolia ada kasi surat sama Pak Lah. Tapi, Pak Lah tak jawab. Pos surat pun Pak Lah tak jawab. Jadi tukar bagi 'by hand' (melalui tangan pula). Tapi, hampeh Pak Lah tak jawab juga. Surat terakhir daripada kerajaan Mongolia. Surat terakhir daripada Mongolia itu PM Mongolia yang sain. Surat terakhir Mongolia itu diberi kepada semua ahli parlimen Malaysia. Gua nak bagi tau satu benda penting dalam surat terakhir Mongolia tu, dalam ayat terakhir surat tu, 'Kalau Malaysia tidak adil dalam kes Altantuya, kerajaan Mongolia akan akhiri hubungan diplomatik dengan Malaysia.' Kenapa lu orang Malaysia tak bertanggungjawab? Mana lu orang punya kemanusiaan? Gua nak jumpa Najib! Habis! "

- Setev Shaaribuu (bapa Altantuya) -



baca berita di sini


0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |