+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Thursday, April 10, 2008

Pandikar Amin Mulia Speaker Dewan Rakyat

Utusan Online


09/04/2008 7:57pm

KOTA KINABALU 9 April – Bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tempasuk, Tan Sri Pandikar Amin Mulia akan menjadi Speaker Dewan Rakyat yang baru menggantikan Tan Sri Ramli Ngah Talib.

Ahli politik veteran Sabah itu ketika dihubungi hari ini memberitahu, pemilihannya dimaklumkan oleh Pengerusi Barisan Nasional (BN) Sabah, Datuk Seri Musa Aman.

``Pemilihan ini suatu penghormatan kepada saya dan kepercayaan memikul tanggungjawab ini adalah satu cabaran besar yang akan dipikul sebaik mungkin,'' katanya yang merupakan bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri dari 1999 hingga 2002. – Utusan.

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |