+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Sunday, June 29, 2008

Anwar bakal hadapi tuduhan liwat lagi?

Siasah daily

KUALA LUMPUR, 28 Jun: Cerita lama bakal berulang kembali. Itulah yang diramalkan oleh para petugas Parti Keadilan Rakyat apabila seorang petugas pejabat Datuk Seri Anwar Ibrahim, Saiful Bahri ditangkap polis petang tadi.

Mereka mendakwa, Saiful ditahan dengan alasan diliwat dan pelakunya didakwa Anwar Ibrahim sebagaimana dakwaan Azizan sebelum ini.

“Kami menjangka Anwar akan ditahan malam ini atau dalam dua tiga hari ini,” kata Ketua Pengarang Suara Keadilan, Zulkifly Anuar Ul Haq atau Zunar ketika dihubungi Siasah.

Setiausaha Akhbar Menteri Besar Selangor, Arfa’eza Aziz juga memaklumkan perkara yang sama lepada Siasah.

Menurut mereka, Saiful Bahri mula bekerja di pejabat Anwar selepas pilihan raya umum ke 12 lalu.

“Mengikut maklumat yang kami tarima, Saiful dipaksa mengaku diliwat Anwar,” kata mereka berdua.

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |