+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Sunday, July 13, 2008

Pengakuan Kawan Ezam....

m@rhaen.org

Assalamualaikum wbth...

Pertamanya saya mengucapkan selamat maju jaya kepada Sdr. Ezam. Saya doakan Ezam sentiasa sihat dan dapat mendirikan Sholat dengan istiqamah dan khusuk ketika ini.

Bila saya baca profile ezam dalam ezam.my, saya agak terkejut bila jawatan ezam tidak disebut mengenai keADILan dan PKR di situ. Buat pengetahuan ezam, saya Sahat Mohd Saleh adalah bekas Ketua Pemuda keADILAan Johor Bahru yang saudara minta saya bawakan buku2 dan kandungan ' 6 peti rahsia ' dari JB ke Singapora 8-9 tahun yang lepas.

Mungkin ezam malu nak menyatakan jawatan ezam bersama-sama kami dahulu kerana menjaga 'periuk nasi' sekarang...

Buat pengetahuan ezam, saya adalah kawan karib Lokman. Mungkin sehingga hari terakhir ezam nak mati nanti pun mungkin ezam tidakkan lupa nama, rupa , sendu tawa dan sikap LOKMAN NOOR ADAM. Walaupun beliau mempunyai senjata yang cukup untuk ' membungkus ' ezam hari ini. Saya sebagai sahabat karibnya. Tidak akan membenarkan beliau tersungkur dlm dunia politik.

Buat pengetahuan tuan ezam, terlalu byk ' rekod ' perbualan telefon dan SMS ezam dan data data2 kewangan ezam ' mungkin berada' berada ditangannya. Cuma saya berharap saudara dalam mencari rezeki untuk anak-anak dan keturunan. Usahlah terlalu mencaci cemuh bekas Mentor kita ....DSAI. Saya ada bertanya PA abg Azmin. " apa kata DSAI pasal ezam ...." DSAI cakap.... " Biarlah dia baru nak belajar berdikari... "

Bagi saya, walaupun ezam baru berjinak-jinak mau menjadi menteri ...menderhaka pada gurunya sendiri tu tidak membawa kemana. Saya rasa tuan tidak patut membunuh LOKMAN dan DSAI. Waktu dulu, sekarang dan akan datang. Ezam terlalu cetek dlm dunia politik dan perjuangan. Kerana RM ezam menikam sana dan sini. Saya pun kekadadng malu nak baca cerita-cerita tuan dalam Utusan Malaysia..... Banyak2 manusia dalam dunia, guru sendiri dilawan.... Tapi saya yakin dan mungkin DSAI yakin dengan keupayaan ezam dalam politik. Dia masih belum berminat 'merotan anak-anaknya '. Saya bimbang, jika DSAI hilang sabar... Kemana agaknya ezam hendak bawa diri nanti jika ianya berlaku.

Tempoh hari ada teman di Surau bertanya. " Betulkah DSAI meliwat Saiful tu..... " Saya jawap... Tu kena tanya Ezam. Ezam pun cun jugak.... dialah orang pertama diliwat kerana muka dia lebih kurang Saiful jugak.... mungkin rindukan punggung ezam, Saiful jadi mangsa.. "

So, Saudaraku Ezam.. selamat berjuang. Semoga Ezam berjaya dan ikhlas dalam perlakuan sehari-hari

“LAWAN TETAP LAWAN”

Sumbangan

Setiausaha
Angkatan Muda keADILan Negeri Johor

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |