+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Tuesday, November 25, 2008

3 rompakan RM3.4j selesai 24 jam

MyMetro

KULIM: Tindakan pantas polis berjaya menyelesaikan tiga kes rompakan berasingan yang membabitkan pelbagai jenis perkakasan komputer yang keseluruhannya bernilai RM3.4 juta di sini minggu lalu dalam tempoh 24 jam selepas kes berkenaan dilaporkan berlaku.

Ketua Polis Daerah Kulim, Supt Ghuzlan Mohd Salleh berkata dalam kes yang dilaporkan berlaku pada 17 November lalu, barangan cakera dan peralatan komputer yang diangkut dengan sebuah lori treler dilaporkan telah dirompak oleh sekumpulan lelaki yang bersenjatakan pistol.

Barangan terbabit dianggarkan bernilai RM1.3 juta, katanya.

Ia dipercayai milik dua kilang antarabangsa di kawasan Perindustrian Berteknologi Tinggi Kulim (KHTP).

“Namun tindakan segera pihak polis memintas pergerakan perompak-perompak berkenaan telah berjaya mengekang kegiatan itu sehingga menyebabkan mereka dapat diberkas bersama barangan yang dirompak,” katanya kepada pemberita hari ini.

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |