+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Monday, November 3, 2008

Dakwa Norman tak kerjasama, Abby gagal kemuka tuntutan cerai.

Mstar Online

SEBAK ... Pelakon popular tanah air, Arbaiyah Abdul Manan atau lebih dikenali sebagai Abby Abadi tidak dapat menahan sebak ketika ditemubual wartawan selepas memfailkan penceraian ke atas suaminya aktor, Mohamed Nurhakim Zaidon atau Norman Hakim di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Hulu Kelang hari ini. --fotoBERNAMA

PETALING JAYA: Yang ini bukan adegan penggambaran filem dilakoni pasangan Norman Hakim dan aktres dan bekas penyanyi, Abby Abadi.

Sebaliknya apa yang terjadi hari ini adalah detik sebenar kehidupan pasangan tersebut yang mendirikan rumah tangga enam tahun lalu.

Abby memutuskan untuk memfailkan tuntutan penceraian di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur pagi ini tetapi gagal kerana dokumen yang dikemukakan tidak lengkap termasuk tiada alamat lengkap tempat tinggal Norman.

Abby yang ditemui selepas keluar dari kawasan mahkamah pukul 11 pagi berkata, dia gagal mengemukakan permohonan cerai kerana dokumen tidak lengkap disebabkan tidak mendapat kerjasama Norman.

NORMAN HAKIM

Kemudian dia bersama sekumpulan wartawan menuju ke kawasan penggambaran di hadapan pasar raya Carrefour, Wangsa Maju di ibu negara kira-kira pukul 12 tengah hari ini.

Di lokasi penggambaran, Norman dan Abby bersemuka tetapi Norman tidak dapat menahan sebak sebaik sahaja Abby menyerahkan dokumen yang perlu diisi olehnya.

Pasangan itu kemudian berbincang di tempat tertutup kira-kira 45 minit.

Norman memberitahu wartawan, dia memerlukan masa untuk berfikir tentang tuntutan cerai diinginkan Abby.

Dalam tangsin Norman berkata, dia masih ingin menyelamatkan perkahwinan mereka.

Namun Abby yang berada di sebelah mencelah sehingga menimbulkan ketegangan apabila dia meminta Norman menjelaskan apa hubungan sebenarnya dengan Memey.

Abby yang gagal menahan marah terpaksa ditenangkan oleh wartawan manakalan Norman terus berlaku dengan menyatakan "saya tak ada apa lagi untuk dikomen."

Pada awal Khamis lalu, Norman ditangkap berkhalwat bersama pelakon baru, Memey Suhaiza.

Mereka ditahan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) di pejabat Norman di Ukay Perdana, Ampang dekat ini, sekitar pukul 3 pagi.

Norman, pelakon yang popular menerusi drama bersiri Gerak Khas tidak menafikan kejadian tersebut.

"Saya tidak tahu siapa yang membuat aduan seperti itu kepada JAIS... mungkin juga ada orang nak sabotaj, entahlah kerana saya sendiri masih bingung.

Menurut bapa kepada tiga orang anak itu, dia sudah menjelaskan hal yang sebenar kepada isterinya, Abby.

Sebagai suami, kata Norman, dia akui perkara itu pastinya sukar diterima oleh isterinya.

Tetapi, tegas Norman, seboleh mungkin, dia tidak mahu kejadian itu menjejaskan lagi rumah tangga mereka memandangkan masalah keluarganya sudah heboh diperkatakan baru-baru ini.

Awal minggu lalu, Abby pernah mengeluarkan kenyataan bahawa dia seolah-olah tidak dipedulikan oleh Norman lagi, yang lama tidak pulang ke rumah sejak Ramadan lalu.

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |