+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Saturday, November 15, 2008

Heboh Pasai Lawatan Guan Eng ke Korea Selatan

perakexpress

Aku ingatkan, Umno saja yang pandai ‘main bil’, rupanya Gerakan pun serupa. Hari tu, heboh orang Umno Pulau Pinang buat bising pasai lawatan Lim Guan Eng ke Korea Selatan.

Kalau nak dikirakan..lawatan ke Korea Selatan memakan belanja yang lebih tinggi berbanding lawatan ke India. Tapi..jumlah yang dibelanjakan oleh Koh Tsu Koon…phew!!! boleh beli satu banglo kat Parit Buntar.

Hangpa tafsir la sendiri. Pasai apa Umno Pulau Pinang bising bila Guan Eng pi Korea Selatan, tapi diam bila Koh Tsu Koon pi India?Mungkin depa pun sama-sama pekena Indian-desi-masala kot. Tu pasai semua diam.

Gambar dari blog asidburn.

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |