+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Friday, November 14, 2008

Meragut kerana mahu beli susu


LELAKI yang ditahan selepas meragut rantai leher seorang wanita kononnya untuk membeli susu anak di Sungai Petani semalam.


SUNGAI PETANI - "Tolong bang, saya meragut nak beli susu anak kecil saya yang masih merangkak."
Demikian rayuan seorang pemuda ketika minta dilepaskan selepas dia ditahan orang ramai selepas meragut seorang wanita di sebuah kedai runcit di Kampung Sungai Layar di sini, pukul 12.30 tengah hari semalam.

Suspek semasa ditahan orang ramai sedang membelasah mangsa ragutnya yang melawan.

Bagaimanapun, selain rayuannya tidak dihiraukan, pemuda yang berasal dari Kampung Semeling, Bedong di sini juga dibelasah teruk.

Akibatnya suspek mengalami kecederaan teruk di muka dan badannya akibat dipukul, disepak dan ditumbuk.

Selain kejadian itu menjadi tontonan orang ramai, ia juga berlaku di hadapan isteri suspek dan seorang anak lelakinya yang berusia dua tahun.

Difahamkan suspek memang mempunyai seorang lagi anak yang baru merangkak dan semasa kejadian kanak-kanak itu ditinggalkan bersama neneknya.

Mangsa ragut yang hanya mahu dikenali sebagai Latipah, 42, berkata, ketika kejadian dia sedang mengira wang yang dibayar suspek selepas membeli sebotol minuman.

"Tiba-tiba saya terasa rantai yang saya pakai ditarik oleh suspek yang berdiri bersebelahan saya menyebabkan saya terkejut dan menjerit," ceritanya.

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |