+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Sunday, November 30, 2008

Pesuruhjaya PAS Terengganu Ziarah Keluarga Dato’ Razali

Buletin Online

Ditulis oleh SM Noor & Wan Kay
Saturday, 29 November 2008

http://buletinonline.net/images/berita14/dato%5C%27paziarah.jpg

Kuala Terengganu - Pesuruhjaya PAS Terengganu Dato’ Mustafa Ali mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham Dato’ Razali Ismail yang meninggal dunia secara mengejut pada petang semalam. Gambar - Dato' Mustafa bertanya khabar dengan Abang Allahyarham, turut sama Azmi Lop Yusuf (berbaju putih)


Beliau berkata kematian Dato’ Razali itu hanya diketahui beliau apabila mengesahkannya melalui ipar Allahyarham, bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bandar, Azmi Lop Yusuf.

Beliau turut rasa terkejut dengan pemergian Allahyarham Dato’ Razali kerana menurutnya beliau sudah kenal lama dan rapat dengan Allahyarham ditambah mempunyai pertalian keluarga.

“Saya memang terkejut dan memang tak pernah tahu tentang penyakitnya, memang saya rapat dengan dia (Razali) dan saya ada hubungan keluarga di antara isteri saya dengan isteri beliau.

“Bagi pihak PAS Terengganu, saya mengucapkan takziah kepada seluruh keluarga Allahyarham dan diharap masing-masing dapat bersabar,” ujarnya kepada pihak media.


Diminta mengulas lanjut tentang Allahyarham semasa menjawat jawatan Menteri Pelajaran, Dato’ Mustafa berpendapat Allahyarham seorang yang komited serta bersungguh dalam melaksanakan tugasnya.

Sehubungan itu, beliau memaklumkan Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang tidak dapat turut serta menziarahi keluarga Allahyarham kerana berada di tanah suci bersama Adun Batu Burok, Dr
Syed Azman Syed Ahmad Nawawi dan Ahli Parlimen Kubang Kerian, Salahuddin Ayob.


Hadir sama menziarahi Allahyarham Dato’ Razali, Bendahari PAS Terengganu, Haji Mohd Abdul Wahid Endut, Naib Yang Dipertua PAS Kuala Nerus, Haji Shukrimun Shamsudin.

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |