+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Friday, April 10, 2009

Objek pelik di JB

Kosmo Online


DUA cahaya misteri (dalam bulatan) yang dirakam oleh Zamri di Larkin, Johor Bahru malam kelmarin.


JOHOR BAHRU - Objek terbang tidak dikenali (UFO) muncul di Johor Bahru?

Seorang pereka grafik, Mohd. Zamri Zain, 30, mendakwa melihat objek bercahaya seakan-akan UFO berlegar-legar di ruang udara di Taman Dato' Onn, Larkin di sini bermula pukul 10 malam kelmarin.

Menurut Zamri, objek tersebut dikatakan boleh dilihat di ruang udara beberapa jam sebelum ia hilang diliputi awan.

Katanya, objek bercahaya tersebut sebelum ini didakwa pernah muncul beberapa kali sejak awal bulan Mac lalu dan ia disedari oleh abangnya, Zaid Zain, 43.

"Selama ini saya hanya mendengar cerita daripada abang saya, tetapi bila saya lihat sendiri malam tadi (semalam) saya terpegun.

"Terdapat dua objek bercahaya dan salah satunya bergerak-gerak ke kanan dan ke kiri," katanya yang datang ke pejabat Kosmo! di sini semalam.

Zamri memberitahu, beliau telah merakam beberapa 'aksi' pergerakan objek bercahaya tersebut melalui kamera digital miliknya.

"Saya yakin objek bercahaya itu bukan disebabkan oleh laser lampu atau pantulan cahaya dari kapal terbang mahupun pesawat.

"Ini kerana jika objek bercahaya itu adalah cahaya laser lampu ia tidak mungkin boleh dilihat ketika awan meliputi langit," katanya.

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |