+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Tuesday, April 7, 2009

Penjual topeng Altantuya ditahan polis untuk siasatan!

sanggahtoksago


AKHIR sepasang penjual topeng muka Altantuya dicekup polis dan ditahan di IPD Taiping untuk membantu siasatan. Mereka menjual topen berkenaan di tapak Ekspo Rakyat dekat Simpang, tidak jauh dari Taiping.

Sehingga jam 7.00 malam tadi mereka masih di IPD Taiping. Topeng wajah Altantuya itu kelihatan dijual secara terbuka dan meluas sejak hari penamaan calon pada pilihan raya kecil Bukit Gantang, 29 Mac yang lalu.

Isu dan wajah Altantuya terlalu sensitif di Bukit Gantang dan Bukit Selambau kerana ia seolah-olah "menikam" individu tertentu yang dikaitkan dengan kes pembunuhan wanita Mongolia itu. Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan dan Menteri KDN, Syed Hamid Albar mengeluarankan arahan agar isu Altantuya tidak dibangkitkan pada pilihan raya kecil kali ini.

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |