+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Monday, May 11, 2009

Koleksi Video - ADUN BN mencarut dalam DUN Perak.

Lancau - ADUN Shaarani Mohamad



OK - dulu Adnan Yaacob, pastu Bung Mokhtar, sekarang ni Mat ni pulak!!! bodoh punya wakil rakyat!!! memalukan melayu!!!!hampeh!!!!

4 comments:

jamilkucing said...

Bermula dari 5 Febuari 2009, jumlah ADUN UMNO 27, jumlah ADUN DAP 17. PKR 5, PAS 6, MCA 1 dan 3 ADUN Bebas.

Itu pun dah cukup terang dan jelas akan 'suara rakyat' dan siapa yang sepatutnya menjadi Menteri Besar. Walaupun aku bukan orang UMNO tapi aku tak mudah ditipu oleh fahaman anwarisma wal juburi!!

Oleh kerana MCA berada di dalam Barisan Nasional, maka jumlah kerusi BN ialah 28 orang dan 3 ADUN bebas telah membuat pengakuan di hadapan Paduka Seri Sultan Perak bawa mereka bertiga memberikan sokongan kepada BN, menyebabkan kekuatan BN ialah 31 sedangkan Pakatan Rakyat ialah 28.

Bodoh sangatkah Paduka Seri Sultan Perak untuk membubarkan DUN? Ajaran demokrasi barat mengajarkan bahawa kelebihan satu undi juga dikira majoriti, jadi atas alasan apakah Nizar minta DUN dibubarkan? Siapakah Nizar dalam PR yang menjawat kedudukan yang sepatutnya disandang oleh Ngeh atau Nga?

Fahaman anwarisma al juburi membenarkan amalan lompat parti dan disokong oleh Mursyidul Am PAS setelah dijangkati oleh virus Erdogan kecuali Kapal Karam memandang kerja itu jijik dan hina.

Kalaulah pada 16 Sept 2008, berlaku lompatan oleh 30 ekor katak dari BN ke PR, sudah tentu pencacai PR akan menyanjung dan mendewakan katak katak itu. Apakah pencacai PR akan mengatakan berlakunya 'rampasan kuasa' sekiranya al juburi berjaya memenangi sokongan majoriti Ahli Parlimen untuk menjadi Perdana Menteri, walapun dengan kelebihan 1 kerusi??

Jahat sungguh wabak presepsi yang disebarkan oleh virus A1N1 (Anwar Ibrahim Nombor 1) yang berpunca dari BABI (Brother Anwar Bin Ibrahim) yang bertopeng manusia.

Semoga Saiful Bukhari Azlan terus gagah dan tabah untuk menghantar al juburi balik ke Sungai Buloh bagi menghabiskan sisa umurnya di sana.... Amin!

gempita said...

bro jamilkucing,

jangan jadi bodoh....buat undi tak percaya...kalo betul dah tak percaya MB sedia ada, maka kenalah bubarkan DUN...takkan main lantik macam tu je...biar ngundi semula...apsal takut sangat??

lagi satu, ko ni mmg jenis bodoh bangang sebab percaya sgt anwar tu menjubur...bodo btul...tgk cara tuduhan dan dakwaan mahkamah pun dah tau yg tu mmg permainan politik...

Anonymous said...

Bro gempita,

Macammaner nak buat undi tidak percaya, ko ni bute ke ape, dah diletakkan sidang DUN kat sebelah tu pun tak leh paham g ker. Dah Adun2 DAP macam orang giler jer taknak mulakan mesyuarat, macammaner nak buat undi tak percaye. Lagi satu aku nak tanyer dua soalan:
1. Ang percaye ker Najib bunuh Antatuya? Bukti maner????
2. Kenape ang tak percayer Anuar Homosex??? Bukti maner???

Anonymous said...

Nizar bintang 3 tu adalah Musuh Islam yang sebenarnya, kalo perkara ini tak dibanteras, aku rase pasni kat Kelantan gak jadi camtu ler. Menteri besar Nik Aziz, Jemaah Menteri Majoriti orang Cina. Ko cuber ler dulu buat kat Kelantan macamtu. aku nak tengok.. Cabar...

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |