+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Sunday, November 9, 2008

'Tak pernah restu mereka kahwin' - keluarga Memey

Kosmo Online




KOTA TINGGI - Keluarga Memey Suhaiza Abdul Rahman (gambar) menegaskan, mereka tidak pernah merestui perkahwinan pelakon baru itu dengan Norman Hakim.

Ibunya, Norlela Abdul Rahman, 44, memberitahu Kosmo! Ahad, beliau benar-benar terkilan dan sedih dengan laporan sebuah akhbar semalam mengenai perkahwinan itu.

"Wartawan akhbar itu mengasak bapa Memey, dan bertanya jika Norman dan Memey bernikah adakah pak cik merestuinya.

"Jadi pak cik kata jika ada jodoh dia terima tetapi kami tidak kata kami merestui perhubungan itu," katanya ketika ditemui di Teluk Sengat di sini semalam.

Menurut akhbar tersebut, bapa Memey, Suhaimi Sarwani, 45, dilaporkan merestui perkahwinan tersebut asalkan Memey gembira dan bahagia bersama pasangannya.

Norlela yang enggan gambarnya diambil bimbang laporan tersebut akan menyebabkan orang ramai termasuk orang kampung di Felda Tenggaruh 1, Kota Tinggi membuat tanggapan negatif terhadap Memey dan keluarganya.

Pada 30 Oktober lalu, Memey, 20 bersama pelakon, Mohamed Norhakim Zaidon atau lebih dikenali Norman Hakim, 32, dicekup pihak berkuasa atas tuduhan berkhalwat di sebuah premis perniagaan di Ukay Perdana, Hulu Klang menyebabkan rumah tangga pelakon siri Gerak Khas itu kini bergolak.

Pada masa sama, kata Norlela, keluarganya menyerahkan kes tersebut kepada mahkamah untuk memutuskannya.

"Apabila diberitahu oleh Memey tentang kejadian itu, Auntie tidak memarahinya malah memberi sokongan agar tabah menghadapi cabaran hidup sebagai artis.

"Kami sekeluarga sudah cukup tertekan dengan liputan media setiap hari," katanya.

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |