+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Thursday, June 26, 2008

"Ahli keluarga Anwar dilantik penasihat KDEB" Ezam

KLpos


Cetak E-mail
Oleh Wartawan KLpos.com
Khamis, 26 Jun 2008

KL: Selepas menggegarkan kerajaan Pakatan Rakyat Selangor dengan dakwaan bahawa PKR mengutip wang dari syarikat swasta dan memasukkannya ke dalam akuan parti, semalam, bekas Ketua Pemuda PKR, Mohamad Ezam Mohd Nor membuat satu lagi dakwaan; ahli keluarga Anwar dilantik jadi penasihat di sebuah anak syarikat kerajaan negeri Selangor.

KLtvMenurut Ezam, dalam ceramahnya di pentas UMNO Bandar Tun Razak, “Saya mahu KDEB [Kumpulan Darul Ehsan Berhad] jelaskan, apakah salah seorang daripada ahli keluarga Anwar Ibrahim telah dilantik sebagai penasihat kepada syarikat tersebut…?”

KDEB merupakan antara anak syarikat kerajaan negeri yang mempunyai 'duit, dan sebelum ini diarahkan menjadi 'tukang bayar bil percuma' rakyat Selangor kepada Syabas.

Tambah Ezam lagi, PKR di Selangor tidak mempercayai rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat, kata Ezam “Jelas terbukti bagaimana pimpinan PKR tidak pernah mempercayai rakan Pakatan Rakyat apabila Azmin Ali pada hari ini di Parlimen telah menuduh Dato Dr Hassan Ali yang memberikan maklumat kepada saya setelah pendedahan di buat keatas kepincangan pentadbiran PKR Selangor…”

Lagi berita dan foto berkaitan di Medan Info Kita

Foto & Video oleh Wartawan KLpos.com

Video:

Foto:

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |