“Uncle Pet”, pakcik kepada Saiful Bukhari yang mengaku kononnya “diliwat” oleh Anwar Ibrahim hari ini mencabar “Raja Pet” untuk “bertumbuk” dengannya dimana-mana gelanggang. Lihat video dari Malaysiakini diatas.

Beliau tahu, cabarannya akan menyebabkan ramai orang marah dan jika rakyat bertindak diluar batasan undang-undang, sudah pasti tidak ada sesiapa yang boleh membantunya termasuklah Perdana Menteri, Timbalannya, menantu Perdana Menteri, “budak-budak” tingkat empat, Ketua Polis Negara dan Peguam Negara.

Tetapi mengapa beliau mencabar dengan gaya yang pasti menyebabkan ramai orang ingin melempangnya?

Jawapannya mudah.

Ini adalah satu tindakan provokasi.

Provokasi ini bukan ditujukan kepada Raja Petra kerana umum sudah mengetahui bahawa Polis pun sudah tidak mampu untuk mengekang penggendali laman web Malaysia Today itu. Provokasi ini ditujukan kepada penyokong-penyokong Reformasi dan Pakatan Rakyat.

“Uncle Pet” ini hanyalah umpan sama seperti anak buahnya Saiful Bukhari. Konspirator mahu kekerasan digunakan terhadap umpan mereka agar mereka boleh mengalihkan isu “penipuan tuduhan liwat” kepada isu keganasan penyokong Reformasi dan Pakatan Rakyat.

Jadi semua yang marah dengan “cabaran” Uncle Pet diminta bertenang. Sabar…. Jangan dilayan “Cacing Umpan” ini. Jangan terperangkap dengan “permainan lama” yang sering dimainkan ini. Ingat, SB-SB dibelakang “Uncle Pet”!