+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Friday, May 9, 2008

Raja Petra dibebaskan pagi tadi

Suara Keadilan

Jumaat, 9 Mei 2008 •

PETALING JAYA, 9 Mei (SK):Raja Petra yang ditahan di penjara Sungai Buloh, Selasa lalu dibebaskan 9.30 pagi tadi di Mahkamah Petaling Jaya.

Beliau dengan tangan bergari, masih memakai baju kuning dan berseluar jean yang sama kelihatan agak letih kerana tidak makan dan minum semasa ditahan di Sungai Buloh.

Beliau menerangkan, beliau bukan mogok lapar tetapi enggan menerima makanan yang diberikan kerana makanan itu adalah wang rakyat.

Semasa di Penjara Sungai Buloh, beliau mendakwa ada terdengar suara jeritan Sirul Asrar Umar dan Azilah Hadri yang berdekatan dengan sel beliau. Perkara ini membimbangkan pihak penjara kerana tidak dapat menjamin keselamatan Raja Petra sepenuhnya kerana ada seramai 6000 banduan yang tinggal di sana. Pihak penjara sendiri mencadangkan agar Raja Petra cepat keluar dari situ.

Seramai hampir 50 orang penyokong beliau yang hadir untuk memberi sokongan dengan memakai baju berwarna kuning yang tertera gambar Raja Petra dengan tulisan ‘Justice For Altantuya.’

Beliau kelihatan keluar dari pekarangan mahkamah sekitar 9.50 pagi. - Azmin Arabi

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |