+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Tuesday, July 15, 2008

Presiden Pas Sihat Sejahtera

msomelayu

PRESIDEN Pas Abdul Hadi Awang yang dimasukan ke Institiut Jantung Negara (IJN) kerana mengalami stress semalam kini berada dalam keadaan sihat dan ceria. Beliau dijangka akan keluar di IJN hari ini.

Laporan media mengatakan beliau menghadapi masalah jantung tidak tepat. "Saya di minta berihat sahaja kerana stress," jelas Abdul Hadi.

Sehari dua lalu menurutnya beliau agak sibuk dengan beban kerja dan tugas yang meruncing di mana tiga hari berturut-turut tidak mempunyai rihat yang secukupnya."Alhamdluliah jatung tidak ada apa-apa masalah. Tekanan darah juga stabil, dan hari ini sudah boleh keluar," jelasnya.

Ketika singgah mengunjunginya sekejap tadi Abdul Hadi sedang menghadapi laptopnya melayari beberapa web site dan blog. Abdul Hadi dikatakan seorang penagih internet yang tegar!

Beliau juga kelihatan bahagia menerima beberapa tetamunya yang tiba hampir serentak di samping isterinya Toh Puan Seri Zainab Awang di sisi. Beberapa panggilan telefon tidak putus masuk ke telefonnya bertanyakan mengenai kesihatannya.

Ini termasuk panggilan daripada bekas menteri Sains, Teknologi dan Inovasi Jamaluddin Jarjis yang juga turut mengirimkan jambangan bunga untuk Abdul Hadi. Beliau juga turut menerima panggilan dari Pesuruhjaya Pas Terengganu Mustafa Ali yang mahu mengetahui perkembangan diri bekas MB Terengganu itu. [wm.kl 12:00 t/hari 15/07/08]

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |