+++++Blog dalam proses pembikinan semula....terima kasih... +++++++

Tuesday, June 10, 2008

Tegurlah kami, kata Pemuda Umno

Malaysiakini

Muda Mohd Noor | Jun 10, 08 2:51pm

Pergerakan Pemuda Umno hari ini melancarkan sebuah blog untuk mengumpulkan maklumat dan teguran rakyat, khususnya dari golongan muda, terhadap parti dan kerajaan.

"Selagi kita tidak mendengar pandangan mereka yang kritikal terhadap kita, maka selama itulah kita akan terus hidup dalam kepompong," kata Exo Pemuda, Datuk Sazmi Miah ketika melancarkan blog tersebut di PWTC pagi ini.

umno youth blog website media saka bangsa 100608Blog 'Saka Bangsa' tersebut akan diselenggarakan oleh Sekretariat Perhubungan Media Pemuda Umno yang dipengerusikan oleh Sazmi, yang juga bekas Setiausaha Parlimen Kementerian Sumber Asli dan Alam Sekitar.

Dalam ucapannya, Sazmi berkata, keadaan sudah berubah, terutama selepas pilihanraya umum pada 8 Mac lalu.

Katanya, golongan muda kini mempunyai akses kepada kemudahan internet dan penubuhan blog tersebut adalah antara usaha Pemuda Umno untuk mendekati mereka.

"Jadi kita melancarkan blog ini untuk memulihkan kekuatan Pemuda Umno supaya terus relevan," katanya.

Blog ini akan membuka ruang untuk sebarang komen, pandangan, pendapat, kritik dan cadangan dari semua, terutama generasi muda secara terbuka sehingga 20 Julai 2008.

Ia juga akan menganjurkan tinjauan pendapat untuk mendapatkan maklumat dan senario yang lebih jelas agar maklumat ini akan dimajukan kepada kepimpinan Pemuda Umno.

0 comments:

Carian dalam Tau Takpe

masukkan je apa-apa yg nak dicari

Tau takpe

Blog arkib berita dari pelbagai media dan blog-blog sebagai simpanan dan rujukan pemilik blog. Segala catatan pendapat dan pandangan adalah dari sudut kacamata dan tafsiran pemilik blog ini sendiri melalui pemerhatian dan kajian berkenaan isu dan fakta yang dikumpulkan. Anda dialu-alukan memberikan pendapat dan berkongsi idea dalam memantapkan blog ini.

- OrangKita (OK) -

Video mesti tengok!!!

| Web blog Tau Takpe dipaparkan sejak 20 Mac 2008 | Copyright 2007 © template by delang[at]delang-d.blogspot.com | Paparan terbaik dengan Firefox |